16. septembra 2012

Moje domáce tréningové plány pre Vás

Ahoj,

vopred UPOZORŇUJEM, ja nie som žiaden profesionál. Môžeš tu nájsť odkazy, rady, vysvetlenia ktorými som sa ja sama inšpirovala, alebo ktoré ma zaujmú a rovnako tu nájdeš moje postrehy, názory, vlastné rady a malý denník o mojom cvičení.
A malá RADA na záver - Neodporúčam začať s týmito cvičeniami v prípade, ak máte problémy s kolenom. Alebo minimálne vypustite drepy, pretože pri tých dostanú kolená zabrať najviac. Ďakujem.

NEVLÁDZEŠ? PRIDAJ! :P

1. Domáci tréning I. - Na začiatok, pre každého
3. Domáci tréning II. - Na celé telo
2. Domáci tréning III. - Krásne nohy
4. Domáci tréning IV. - Na celé telo
5. BoooM! Na zrýchlenie metabolizmu V.
6. Domáci tréning VI. - Zadok, nohy
7. Domáci tréning VII. - Celé telo, len tak, kedykoľvek
8. Domáci tréning VIII. - Na daždivý víkend (celé telo)
9. 12 minút na brucho 
10. 90 sec na brucho

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára