12. septembra 2012

Zelený obed

V pondelok som si nariadila "očistný deň" - čo vôbec neznamená, že hladujem celý deň, a takto vyzeral môj obed:

Ingrediencie:

- 2 zrelé banány
- šalát polníček 80g (môže byť akýkoľvek zelený listový šalát, aj mix: špenát, hlávkový, ľadový, rímsky šalát, šťavel, atď.)


- čistá sušená srvátka 1 PL


- voda podľa potreby (0.5 - 1 dl), 
- prípadne med, datľe (kto má rád sladkú chuť, mňe postačia zrelé banány)

Všetko nahodiť do mixéra:





Mix- mix...

Štipka škorice pre krásu, delikátnu vôňu a chuť....a mňaaaaaaaam:



Túto lahôdku si môžte dopriať aj na raňajky...dobrú chuť! :)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

9 komentárov:

  1. Ahoj Timejka, skúšam tvoje rady, na raňajky mávam smoothies:) čo hovoríš na acai? pekný deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Andi, jeeeeej, velmi si ma potesila ani nevies ako, jupi :))) No ak chcem byt uprimna, konkretne s acai nemam skusenosti, ale cucoriedky jedavam pravidelne (bud ako smoothie s jogurtom, alebo len tak cerstve), su megazdrave. Ja milujem smoothie na ranajky, a fakt odporucam tie ZELENE co najcastejsie!!! Ovocne smoothies na veceru uz velmi neodporucam, lebo ovocie obsahuje cukor, skor nejaky ZELENY salatik s maskom, syrom - to mozno aj vies, len pre istotu pisem... :))) No, ale ked mam na druhy den naplanovany nejaky dlhsi ranny beh, alebo narocnejsi ranny trening, tak si dam ovocny smoothie aj na veceru, aby sa mi tie cukry dostali do tela ako energia.... ;) A preco sa pytas konkretne na acai? Tak drzim palce, a ozvi sa kedykolvek :) Dufam ze mas fajn, a vsetko ide ako po masle :) Papa, ahooooooooj!!!

      Odstrániť
  2. Ahoj Timejka:) no dnes som vyskúšala acai+banán na raňajky a niečo úžasné :) acai je veľmi dobrý na posilňenie imunity a tiež má neskutočne veľa antioxidantov :) noo ja tak isto na večeru už len šalátik a mäsko, alebo syr, jednoducho už žiadny chlieb:) biela múka mi nerobí dobre na trávenie a cukor nepapám vôbec :) keď tak, tak niečo so stéviou :) Som rada, že si mi odpísala, držkaj sa,a fandím ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Fuh, tak to fakt muselo byt brutalne dobre...myslim acai+banan, mnam, a kde si kupujes tie acai? A vies co? prave vcera som si kupila steviu, uz to planujem dlhsi cas, lebo je to dost drahe, ani neviem preco, chcelo som to asi len vyskusat, lebo vsade sa o nej pise, pritom ja sladke velmi nemusim, staci mi ovocie, sem-tam dark chocolate, no a vooobec mi ta stevia nechuti :(, ma nejaku divnu vedlajsiu chut, tak neviem, ty nemas taky problem? Jj, s bielou mukou asi mame rovnake skusenosti, nerobi mi dobre na travenie... :) Aj ja Ti fandim, kludne mi davaj nejake tipy, rady ;) A uz coskoro bude recept na nase oblubene hokkaido! papa :)

      Odstrániť
    2. ahoj andrejka... ha ha ha ... ja ta raz dostanem ty... :D

      Odstrániť
  3. Ahoj. Ja si tiež dávam acai a banánom a je to super. A to babány nemám až tak v obľube. Skús pozrieť túto stránku. Ja kupujem presne tieto mrazené, teraz som si kúpila v pondelok a cena bola 2,30. Zatiaľ som to našla v takmer každom obchode so zdravou výživou. Viem že mali aj internetovú stránku kde všade ho dostať, ale akosi ju neviem nájsť.
    http://www.acaico.sk/mrazene-acai/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoooj Moncia :), jeeeej, dakujem krasne za tip, potesila si ma velmi, pozriem to urcite :) Prajem Ti krasny, zdravy den! papa

      Odstrániť
    2. mne ten nanuk bol veeelmi sladky .. :)

      Odstrániť
    3. tieto recepty su nic... ked som bol maly mamka robila slivkove knedliky tak si reku jeden strcim do riti...

      Odstrániť