23. septembra 2012

Moji Milí Čitatelia,

ako sa máte? Dúfam, že Všetci ste zdraví, silní, pozitívne naladení a fit!

Ja som ešte stále PN, to najhoršie už mám ale za sebou (dúfam!), bola som 2 dni hospitalizovaná, "krmili" ma cez ihlu, bleeeeee, infúzie, také som mala totiž bolesti, teploty a napuchnuté hrdlo, že som nemohla vôbec jesť a piť...schudla som takmer 4 kilá, bola som totálne dehydrovaná, čistá troska!!! :(((

Hip-hop, a už som konečne doma, áno, ešte ma to stále bolí, ale už sa mám neporovnateľne lepšie a lepšie...papám ovocné a zeleninové kaše, smoothies, kozie mlieko, vývar (všetko musí mať tekutú alebo kašovitú formu ešte stále). Pijem zázvorový alebo chrenový čaj s citrónom a medom. Beriem antibiotiká, probiotiká, vitamíny, tabletky proti bolesti už našťastie nepotrebujem...hurá! 

Pohyb? Haha, neuveriteľné, ale taká som ešte stále oslabená, unavená,  že pohyb mi jednoducho...NECHÝBA, skôr naopak, celé telo ma bolí. (Už týždeň bez športu!) Všetko sa deje z nejakého dôvodu, mám pocit že moje telo potrebovalo oddych, odpočinok...možno boli už nejaké varovné signály aj skôr, ktoré som si ja - vďaka mojej tvrdohlavosti, vytrvalosti a bojovnosti - nevšimla...a všetko sa mi nakoniec vrátilo aj s úrokmi, viď...

Ďakujem za vaše maily, komenty, potešili...odpišem Vám, určite, už tu budem častejšie, prajem krásny zvyšok víkendu, dávajte si na seba pozor, vážte si to čo máte, hlavne to Vaše ZDRAVIE, to je najdôležitejšie, zdravý životný štýl: fit telo, čistá, plnohodnotná strava, pozitívne myslenie a regenerácia !!! Pá. :)

16 komentárov:

  1. Tak Timea, si dopadla.. je mi strasne luto ale oddychni si..skoda len, ze az teraz, mohlo ta (ked uz muselo prist, lepsie by bolo keby vobec neprislo) az na zimu zimu ked je sneh vsade a neda sa normalne vonku hybat.. ale co uz, mala si super rok plny pohybu!! a buduci bude este lepsi, zatial je najdolezitejsie aby si bola uplne zdrava a fit! drzim palce..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cau Soni :))), dakujem! Ale vies co? Na ten 30 km beh 7.oktobra, pojdem tak ci tak, ja tom dam!...ale vies co? asi je to zakonite, ze clovek musi ochoriet pred svojim prvym maratonom, 30 km behom, polmaratonom... :DDD!!! fakt, poznam kopu takych bezcov ktorym sa to stalo... A ty pojdes do KE? Budem na teba mysliet! Jo-jo, mas pravdu totalne ma stve, ze prave teraz, ked ma prist babie leto, ale ako sa poznam, na decentnu prechadzku si trufnem :)

      Odstrániť
    2. no PRESNE. ja som (sice 4) tyzdne pred maratonom nemohla vobec behat viac ako 9-10km kedze som mala chripku (aj ked som ja idiot a skusila som viac krat) a preto moj najdlhsi pripravny beh bol 26km :) Ale dala som to, aj ty to das, mozno o trosku pomalsie nez by si dala ale das.. ja som ani sekundu nepochybovala tvoju ucast.. ja do KE idem ale tak, skor turisticky, kedze som tam este nebola a nebudem prehanat a dufat, ze zabehnem osobak kedze som netrenovala az tak poctivo.. ale neurobim hanbu zo seba urcite :)

      get well soon!

      Odstrániť
    3. Hej, to je presné, vzdy pred nejakym zavodom ochoriem.

      Odstrániť
    4. :DDD A je to! uz sme tu tri s rovnakou diagnozou... :))) jj, Soni ja som vedela, ze ty nebudes mat ziadne pochybnosti, hahahaha...ale ved ja sa tam chystam tiez len tak turisticky, moj najdlhsi pripravny beh bol tiez "len" 26 km, ale v pripade 30-ho behu je to celkom nadejne, teda dufam :D, osobak to teda nebude, ani nechcem, ale budem na teba pri sightseeingu a mysliet, a budem sa pri tom usmievat...nie nie, hanbu si nepripustime. Ake mas potom plany? ja by som chcela na jar nejaky maraton, ale este neviem kde...mozno Vieden pripadne Praha, tam som este nebola behat :)

      Odstrániť
    5. Hm, neviem. Asi oddych november-december, skor joga a zacnem zas chodit do fitka (len cez zimu chodim) a budem behat na pase, biciklovat kym pozeram Nactilete maminky (MTV bohuzial vzdy zapnuty, niekedy mam stastie ked je Eurosport) :))

      Teraz som si uvedomila, ze budeme behat v rovnakom case ale nie v istom meste.. ok I take it back MMM zacina o 9AM! kym ty na 30km zacnes niekedy okolo 10:30.. tak mozno tych 15min dame spolu.. budem ti drzat palce!!

      Odstrániť
    6. Jj, ved to, ze to mame v jeden den :D, ja zacnem az okolo 11:00 tusim, tak ty uz v tom case budes mat umyte a nohy a zjedeny kebab... :DDD Ja som tiez zacala jogovat, v zime pas (neznasam!!!), fitko, ale budu nejake 10 km-ve preteky, Vianocny, Novorocny beh, 1. zimna desiatka, 2. zimna desiatka...snad sa niekde stretneme :D

      Odstrániť
    7. Musim reagovat na ten kebab.. I'm a vegetariaaaan! :)

      Odstrániť
    8. No sorry, tak falafel, haha :)

      Odstrániť
  2. Tak to sme dopadli, ja mám na dva mesiace antibiotika/chemoterapeutika na močový mechúr. Takže tak isto sa váľam doma. Našťastie to neskončilo nemocnicou, ale vyšetrení bude kopa.
    Daj sa čo najskôr dokopy a hlavne sa šetri!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Bezkyna, dakujem :) fuh, tak to nie je ziadna sranda co pises, ja budem "len" 10 dni na antibiotikach (teda dufam!) a uz mam z toho dost, strasne ich nenavidim, ale teraz sa im jednoducho nedalo vyhnut... :( Aj ja Ti drzim velmi palce, to znamena ze nebudes moct ani trenovat, ze? :( ja sa musim dat rychlo dokopy, lebo 7. oktobra ma cakaju moje prve 30 km-ve preteky, a musim ich dat! :)
      Tak sa drz a tesim sa na tvoje prispevky, papa :)

      Odstrániť
    2. No asi budem iba posilovať a jogovať, možno krátke behy. Ale to bude dobré a do zimy budem fit a mozem trenovat objemy. :)

      Odstrániť
  3. Super, po 30 km pretekoch, aj ja planujem viac jogovat, strecovat, ale urcite budu aj nejake kratsie 10km-ve behy, my tu mame: Vianocny, Silvestrovsky, 1. zimny, 2.zimny beh....tych eventov je viac ako dost, a to len Bratislava!, urcite aj v Cechach :) No a potom po Novom roku priprava na maraton...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. (Füveskönyv)Arról, hogy a betegség pihenés

    Az élet rettenetes versenyében legtöbb ember csak akkor pihen meg, ha beteg. A betegség, a francia költõ szavával, nemcsak a szegények utazása, hanem a szegények nyaralása, téli Rivierája, Tátrája és Egyiptoma is. A lázas kedélyekre a betegség igazi lázat küld, hogy kissé megnyugodjanak. A becsvágyó és kielégületlen ámokfutó, aki – mint Kleist, a költõ – „váltogatja a városokat, mint a lázbeteg a vánkosokat", csak a betegágyban eszmél igazi vágyaira, reménytelen szenvedélyeire.
    A betegség pihenés is, ez közhely. Ezért elõzd meg a természet parancsát, a kényszerû betegszabadságot, s iktass életed iramába apró, mesterséges betegségeket, hogy megpihenjél. Makkegészségesen õrizd néha egy napon át az ágyat. Farkasétvágyad van, a szöget is megrágnád: koplalj önként egy-két napot. Szíved nem zsörtölõdik még a nikotin miatt: jutalmazd meg azzal, hogy parancsoló szükség nélkül abbahagyod három napra a cigarettát. A szervezet oly hálás a legcsekélyebb figyelemért! S ezek az apró, mesterséges, a betegség parancsa nélkül felidézett betegségi és gyógyítási állapotok, önkéntes diéták, megvonások és pihenések felérnek egy keleti úttal vagy egy vakbélmûtéttel. Kíséreld meg. Csodákat látsz majd.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Szia Poli, igenigen, ez pontosan igy van, betegseg=pihenes...lattam lazasan rengeteg csodat!!! :) Koszonom. Remelem, Peste talalkozunk, reszletek Ricsinel, pussz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gyógyulgass Timi, gondolok Rád. juuuj, jössz Pestre? remélem sikerül majd összefutni. puszillak, Csilla

    OdpovedaťOdstrániť