15. apríla 2012

Môj Devín 2012 :)

Milí Moji Bežci aj Nebežci!
Šťastne v cieli :)
S radosťou Vám oznamujem, že ÁÁÁÁÁNO, dala som to (tesne-tesne): 11625 m => 54:57!!! Umiestnenie 43./872! Počasie ideálne, som presvedčená, že niekto tam hore je bežec...:o) Ťažko sa mi bežalo, teplo mi bolo (mala som 3 vrstvy na sebe), stehná stuhnuté + svalovica po piatkovom tréningu => zrejme som podcenila rozcvičku a strečing,  už zase! Tímea, kedy sa už konečne poučís?!? Rozcvička je nesmierne dôležitá pred aj po tréningu, pretekoch, verte mi! :D Bez srandy!

Takže, nebolo to vôbec také super-pohodové ako na polmaratóne pred 2 týždňami. Nevadí, nie som maximálne spokojná, mám sa ešte kam posúvať, ale som definitívne ŠŤASTNÁ. Veľmi. Čas 4:44/km, môže byť, lalala-hahaha.

Čo sa týka stravy: v sobotu som bola hlavne na sacharidoch, cestoviny, banány, dokonca, aj trošku tvarohovej zmrzliny  som si dopriala. :) V deň pretekov výživa z 3 banánov na raňajky (7:00, štart o 10:00) s 1 ČL kokosového oleja. A samozrejme veeeľa kvalitnej tekutiny včera aj dnes. Po pretekoch hneď tekutiny, bageta, neskôr kvalitné bielkoviny, mäsko => bielkoviny sú dôležité z hľadiska regenerácie svalstva po záťaži. Neskôr si určite dám aj nejaké sacharidy - asi srvátkový nápoj s banánom, kúsok kvalitnej horkej čokoládky :) => na doplnenie energetických zásob. 

Na fotke s mojou premiérovou následníčkou Lenkou. Gratulujem!

Ďakujem. Teším sa na regeneráciu, bežecké tenisky nechcem minimálne týždeň vidieť :))))))
Ďaľšie fotky TU :)  Hýbte sa - aj dnes! Pá!

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

3 komentáre: