29. apríla 2012

Šťastie je stav duše a tela...

Čo je tým pravým zmyslom života, čo nám dáva silu a energiu prežiť a nikdy sa nevzdávať? Hľadáme len šťastie, ktoré nám dáva pocit, že žiť sa oplatí? Vieme čo skutočne chceme od života? Na tieto otázky existuje milión odpovedí a pravdepodobne žiadny človek si neodpovie na tieto otázky úplne rovnako ako iný exemplár z rodu homo sapiens. K šťastiu sa neuštveme neustálym naháňaním za niečim, čo si myslíme, že je nutné k životu a urobia nás spokojnejšími a uľahčia nám život, pretože šťastie  nie je výsledok, ale je to stav duše a tela.
Neexistuje recept, ani návod na dokonalý, šťastný a zmyslupný život. Jedno je však isté, máme ho vo vlastných rukách., a je len a len na nás ako si ho zariadime, určíme mu smer a pointa života príde aj sama. Život je krásny, plný prekvapení a vždy má zmysel, žiť sa naozaj oplatí.
Viem, filozofovaním o živote, o zmysle života sa svet nezlepší. Život treba žiť, naplno! nie len o ňom vykecávať....


Dnes plánujem atentát na MT2 - schody, potom sa už budem len slniť pri jazere v pohodičke...a teším sa na večeru s Miou...

Moji Milí, zdolala som Millenium Tower 1.5x => 30 poschodí, no nebol to beh, skôr rýchla chôdza, ale ajtak, na prvý krát celkom slušné... :o) Páčia sa mi tie schody!

Baby, ak chcete mať pekný zadok a stehná: drepy, výpady, schody-schody-schody. Keď plánujete trénovať, behať po schodoch, NIKDY nevynechajte strečing...poriadne sa rozcvičte, pred tréningom aktívny strečing (ja som mala 3 km výklus), po tréningu pasívny (3 km výklus + naťahovacie cvičenia na Slniečku). Jupi-jupi, SKVELÝ pocit!!!

ÁNO, som šťastná...:)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára