11. marca 2012

Chcete behať rýchlejšie?

Zimné mesiace sú ideálne na to, aby sme sa sústredili na tréning svojej všestrannej kondície, vytrvalosti a výbušnej sily.


Zimná príprava bežcov 

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy






3 komentáre:

  1. Super, tak tu mas aj video :-)
    inak pre bezca ako ty, taketo skakanie je na nieco dobre?

    Mna by to nebavilo, to uz racsej parkour :-) to ta nelaka?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Budu aj dalsie videa, moj blog je este velmi "mlady", oficialne existuje len 2. tyzden, nemozem vsetko naraz, nove videa, fotky, cviky budu vzdy cez vikend...
    Laka ma parkour, jasne, mas s tym nejake skusenosti? ajked, nie som velmi akrobaticky typ...ale velmi sa mi to paci, hlavne ked to robia zeny, ukazem ti moje najoblubenejsie video, uz dnes na blogu... :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jaj, a ze skakanie, haha. Ano, po takomto skakani sa moj polmaratosnky cas zlepsil o 6.5 minut!!! To je ale len cast mojho treningu....

    OdpovedaťOdstrániť