14. novembra 2012

Jablkový puding

Keď jeseň, tak jablká, skvelý, jednoduchý a hlavne zdravý recept:  

Potrebujeme:
1 kg strúhaných jabĺk
vanilkový extrakt (podľa pôvodného receptu vanilkový cukor, ale ja biely cukor zásadne nejem, nikdy! :P)
Zlatý klas
med

Postup:
Nastúhané jablká rozvaríme, pridáme vo vode (ja som používala domáce mlieko )rozmiešaný Zlatý klas a vanilkový extrakt, cca na kilo jabĺk dve polievkové lyžice do deci vody (mlieka). Prevaríme, po miernom vychladnutí podľa potreby dosladíme medom. Dáme do pohárov a jeme ešte teplé alebo po vychladnutí dáme zachladiť do chladničky a konzumujeme studené (ja som sa do tejto fázy ešte v živote nedostala, haha). Dobrú chuť! :)

3 komentáre:

  1. tak toto by som dokazala jest od rana do vecera...ale ja tam nedavam zlaty klas ale je to fakt ze obrovitanska mnamka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, tak co tam davas namiesto zlateho klasu, nic? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AKo nie v zlom, prave naopak, ja by som sa bala ze bez zlateho klasu mi to nezhustne... ;)

      Odstrániť