11. novembra 2012

Nedeľa v obrazoch

Ahojte,

dnes si už konečne nájdem čas na Vaše maily, odkazy, jedálničky, sľubujem :). Posledné dni som mala nejaké husté, aj som schudla, 57 kg - málo! :(
Dnes som spala do 9:30 (neuveriteľné!!!), práve som dopila svojho milovaného Shreka a za chvíľku si idem zabehať, lebo šport je fantastická vec!!!

Môj dnešný bežecký outfit...dnes len 7 km, večer plánujem ešte 20 min brucho.
Môj dnešný obed: steak, zelený šalát, grilovaná zelenina, mňamiiiii:
Ženská porcia, čiže moja :)))


Mužská porcia...

Našla som pre Vás názornú motivačnú fotku:
Ak chcete schudnúť a mať peknú postavu, mali by ste papať to čo je na ľavej strane: biele mäsko/ryba, listová zelenina, zelenina, správne sacharidy (na obrázku hnedá ryža) a NIE to, čo vidíte na pravej strane, čiže, ŽIADNE HLADOVKY!!! Treba jesť 5-6x denne, tie správne jedlá v správnom čase.
Olovraaaant - zbytky ranného Shreku, a Fit tyčinka - orechy a pistácie
Večera: špenát, mozarella, zelené jablko, olivový olej, citrónová šťava

Dnes mám zelený deň!

2 komentáre:

  1. ja som dnes vstala tiež o 9.30, ale u mňa je to normálka :D a hneď ako som vstala som si povedala: vstávať a cvičiť!:)a tiež už mám za sebou Shreka!:)
    E.

    OdpovedaťOdstrániť