15. júna 2012

Dnes plávanie...

Čaute Športovci, Milovníci pohybu,

konečne piatok...nádhera, cez víkend majú byť tropické horúčavy, konečne leto, teším sa!

Dnes som sa rozhodla pre plaváreň, ale až po práci...aj ja som človek, ráno o šiestej skákať do studenej vody...brrrrrr, nič pre mňa (konečne aj nejaká slabá stránka, žeeee?)  :D

Uvedomte si, že každý šport je dobrý! Hlavné je hýbať sa pravidelne a celoživotne, nie pár týždňov (či dní) a nechať to tak.... No a je tiež dobré po nejakom čase šport obmieňať, nech si telo nezvykne na jednostranný pohyb (aby sa zapájali do makania všetky svaly) a mozog na monotónnosť...

Ja som závislá na behu, ale zbožňujem aj to, keď môžem vypadnúť za mesto na bike, v upršaných dňoch preferujem fitko a plaváreň, ale bootcamp ma tiež baví... :o)))

Či sa venujeme športu kvôli zdraviu, alebo len tak, pre radosť, vždy to má na človeka pozitívny vplyv. Športovanie vnímam aj ako činnosť, ktorá podporuje sebadisciplínu, cieľavedomosť. Rozvíja telo aj ducha. Človek sa odreaguje od osobných a pracovných povinností, stretne priateľov...život je farebnejší. :)

Ak nemáte program na víkend: Deň bratislavského UFA, ja tam určite pôjdem...po schodoch, samozrejme (že by aj v hasičskej uniforme??? hmmm...). :o)

V nedeľu Run and Fun - kráľovská štafeta, 3x8 km - dám to pod 40 minút...?

Krásny víkend pred nami, prajem pohodový piatok! Pá.


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)


 Be fit - Be Yourself - Be happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára