18. júna 2012

VW Run and Fun

SUPER!!!
Juheeeej, daľší zážitok, Kráľovská štafeta 3x8km, v 34C, haha, 194 štafiet, úžasná atmosféra a nálada, čas 39:34 aj keď nijaký rekord nepadol, som spokojnaaa. Brutálna kríza medzi 2. - 3. km (z tej horúčavy, varila som sa vo vlastnej šťave, mala som sto chutí vykašlať sa na celý beh a vypariť sa niekde ku vode), ale prekonala som ju a tým aj seba...
Ďakujem Vašo, Saši, team Vytrvalcov, ja ten šport a tých ľudí MILUJEM!!! Od dnes: príprava na maratooooon: už len to mi chýba do zbierky!!! :)

Umiestnenie: 49./194.
Kategória: 2 ženy + 1 muž - 2. miesto :)

Pred štartom...veselo :)





Tesne po dobehnutí, zničená, vyšťavená jak pes...s Oscarom :)
Náš Ironman...Vaško
Vytrvalci
Palec hore ;)


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)


 Be fit - Be Yourself - Be happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára