31. marca 2012

Večer pred 3. polmaratónom...

Dnes sa do pohody dáme, nohy vyložené máme...

...čakám na štart :)
Mesiace prípravy sa rozplynuli v minulosti => tréningový plán poctivo splnený.

Mám pocit, že všetko je v poriadku, som vo svojej životnej forme, v ušiach mi neustále znie otcovo „ty to zvládneš!“ … blúdim v spleti myšlienok týkajúcich sa môjho zajtrajšieho behu resp. predchádzajúceho obdobia tréningov…a momentálne sa predsa trošičku začínam báť, že sa mi nepodarí splniť svoj vysnívaný časový limit (01:47:00)… ale keďže celému svetu som vykričala, na čo sa chystám (moja tajná zbraň, haha), nedá sa už cúvnuť, ideme na to!

Súťažím rada, i keď tentokrát to vyzerá viac na boj s vetrom ako s časom či súperkami...ja sa však vopred vzdať nemienim! Veď, keď som už zvládla dva, do tretice všetko dobré … som skúsená, motivovaná, natrénovaná a…optimizmus, optimizmus, optimizmus,  lalala! HAPPY RUNNING!

Večera – výživa z 4 banánov  - spapaná, šup-šup do posteľe... :)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára