1. apríla 2012

Shrek


Hádajte čo si dám pred polmaratónom na raňajky? No, predsa nemôže to byť nič iné ako môj milovaný a osvedčený Shrek. :)

Tento nápoj mám nesmierne rada. Väčšinou ho pijem ráno na lačno, alebo pred tréningom.
Príjemne osvieži, dodá mi veeeeľa energie, má skvelú chuť. :)




 Suroviny na základný recept:
- min. 3 zrelé, sladké banány!
- čerstvý listový špenát
- voda (môže byť aj mlieko, vtedy preferujem rastlinné napr. ovsené, ryžové atď.)



Postup, haha.
Všetko dáme do mixéra a vymixujeme do hladka. Nalejeme do pohára a lalala.


Môj "pred-polmaratónový" drink bol ešte natuningovaný  1 ČL medu a 1 PL kokosového oleja.

Nápoj víťazov :)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)
Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára