29. októbra 2012

Banánový koláč s karamelom :)

Takto vyzerajú zdravé a zrelé banány, žlté s čiernymi bodkami.
Ahojte-ahoooooj,

milujem banány aj karamel, tak ma nesmierne potešil tento recept:

Banánový koláč s karamelom...

Namiesto bielej múky odporúčam celozrnnú alebo špaldovú, a namiesto bieleho cukru med. Ak sú banány veľmi zrelé (a mali by byť) tak môže byť aj bez cukru...

Výborná zdravá športová mňamka, ďakujem Bežkyni za tento superrecept :)))


Kool and the Gang bol COOOOOOOL :)))
Užila som si to z prvého rado, keď už,  tak poriadne... :D

Zajtra odchádzam na turistiku na Muráňsku planinu, ozvem sa vo štvrtok, papa :)

4 komentáre:

  1. Ahoj. Skúšala si už robiť tento koláč? Zajtra sa na to chystám a chcela by som poriadiť, chcem dať špaldovú múku a neviem či môžem koláčik robiť čisto len z nej alebo si mám dať pol na pol s klasickou múkou. A med radíš použiť namiesto bieleho cukru alebo toho hnedého? V tom prípade toho medu dáš aké množstvo?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cau, konkretne tento kolac som nerobila, ale mam skusenosti s podobnym bananovym...existuje spaldova hladka muka tu pouzivam na 100 % namiesto klasickej hladkej. Cesto ma trosku hustejsiu konzistenciu, pravda, ale mne to vobec nevadiiii :) pokial by ti to vadilo, mozes skusit pol na pol...este stle lepsia alternativa ako klasicka birela hladka. Co sa tyka toho medu, takto: pre tento kolac je velmi dolezity banan, ten musi byt totalne zrely, vies tie ktore su uz zvycajne vo vypredaji :DDD teda aby boli dostatocne sladke...no a tympadom mozes kludne vynechat ten praskovy cukor, a co sa tyka medu, podla chuti (asi 1/2 salky, nemam rada presladene kolace ):) ale ak mas pravy hnedy cukor, tak to je OK, ale podla mna staci 3/4 salky. :) Daj vediet ako sa ti vydaril, drzim palce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem za inteligentny koment, recept je pod modrym linkom...treba mat len otvorene oci, pekny den!

    OdpovedaťOdstrániť