7. apríla 2012

Veľkonočná anketa :)

Ako som sa Vám včera zdôverila: Veľká noc ako taká nepatrí medzi moje obľúbené sviatky. No, či patrí alebo nepatrí, každopádne je opäť tu, o tom sa rozhodnúť nedá, ona tu bude či sa nám to páči alebo nepáči... :) A spolu s Veľkou nocou je tu aj tradičné jarné upratovanie, pečenie, varenie.
Ozaj, otázka pre mužov: Čo podľa vás by malo zahŕňať upratovanie na Veľkú noc? Ja Vám teda poviem:
Umytie okien, výmena záclon, umývanie svietidiel, čistenie nábytku, umývanie čačiek čo máme na poličkách, tepovanie kobercov, vytrepanie kobercov, vytrepanie madracov, prezlečenie paplónov a vankúšov, výmena dečiek a dekorácií na stoloch a plus bežné utretie prachu, povysávanie, poumývanie, umytie kúpeľne, vane, umývadla, záchodu a kachličiek. Zabudla som niečo? No jasne! Poukladať rozhádzané diamanty, rubíny, smaragdy, a iné drahokamy. :D Ach, jaj, my ženy máme toho fakt veľa, že?

Ako vnímate Vy Veľkú noc? Vnímate ju podobne ako Vianoce? Priznám sa, že ja ani nie...V detstve som si vlastnou "výberčivosťou" vybudovala blok k takmer každému z tradičných veľkonočných zvykov (teda, okrem jedla, haha). Taktiež som nikdy nepochopila, prečo by som za "oliatie" alebo "vyšibanie" mala rozdávať svoje úspory z pokladničky a už vôbec netuším, na čo by boli chlapom maľované vajíčka, ktoré som sa mimochodom nikdy nenaučila vyfukovať a namaľovať... Preto i tento rok - ako už tradične - budem počas Veľkej noci oslavovať príchod jari (haha, že sviatky jari - teraz sa nám ešte aj to počasie pokazilo, za chvíľku bude možno aj snežiť!), a budem si naplno užívať rôzne rodinné návštevy. Dobre no, môže byť aj nejaká decentná rodinná "akože" oblievačka a šibačka, aby som bola ešte krajšia a sviežejšia, lalala.
Týmto samozrejme nechcem nikoho ovplyvňovať ani pohoršovať. V ankete (hore v pravom rohu) hlasujte podľa vlastného svedomia a vedomia :)

Anketa je samozrejme anonymná a už vôbec nie reprezentačná :D


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy








1 komentár: