8. novembra 2012

Metabolizmus Booooom!!!

Ahojteeee,

dnes ma čaká hustý ale krásny deň, aj Slniečko nám vyšlo, jupi-jupi :)))
Cez deň som na školení (pracovne), večer idem na koncert (čo iné ako jazz):

RetroACT EXperience je hudobný projekt Martina Valihoru (bicie), Oskara Rózsu (basgitara) a Eugena Vizváryho (klávesy) - trojice famóznych slovenských hudobníkov, spojených putom priateľstva, záľubou v retre a najmä v hudbe.
MOJE MÚZY!!! :D
Takže, dnes nestíham žiadny dlhý beh či cvičenie, ALE ráno som zmákla tento ranný workout, 3 kolá:
Video ukážky:
- popis ostatných cvikov nájdete na blogu pod hlavičkou "Tréning" - Moje domáce workouty pre Vás :)
Každý pohyb prispieva k zrýchleniu metabolizmu, tak šup do toho!
+ Zázračné superjedlá na nakopnutie spomaleného metabolizmu(tzv. prírodné spaľovače tuku), BOOM!:
- Ovocie (grep- práve som si dala), zelený čaj- práve pijem, biely jogurt, mandľe, kofein - už mám za sebou, biele mäso, jablko, špenát, červená fazuľa, chilli, brokolica, kari, škorica, sója, vločky- dávno zjedené - Dobrú chuť (samozrejme, sú aj ďalšie)! 

A na záver fajná hudbička:

Zase mám od Vás kopu nových mailov, teším sa tešííííím a ĎAKUJEM! Pá!

link na domácu úlohu, haha: METABOLIZMUS

1 komentár:

  1. Fine way of describing, and fastidious piece of writing to take data concerning my
    presentation topic, which i am going to present in university.


    Also visit my website; セイコー 時計

    OdpovedaťOdstrániť