3. apríla 2012

Prečo je dôležité mať životné ciele?



Polmaratón bravúrne zvládnutý, a čo teraz? No, žiadne leňošenie, ideme predsa ďalej, veď cieľov mám viac ako dosť! 
Po práci som sa vybrala na body pump, fajne som si zacvičila (a pokecala, haha), hlavne na vrchnú časť tela (nohy si ešte šetrím): ramená, chrbát, triceps, biceps. Verte mi, nikde inde sa nedozvie človek toľko „noviniek“ => móda, recepty, zaručené tipy na chudnutie, zľavy, kultúrne udalosti atď., atď., atď, všetko na jednom mieste :) - ako v posilňovni, presnejšie,  v ženskej šatni, haha. Možno okrem krčmy, ale tam (už) nechodím. A to všetko miesto nezdravého chľastania si poviete pri športovaní!


Keď som prišla domov z cvičenia mala som úžasný pocit eufórie, taký nenahraditeľný...urobila som si fajný zeleninovo-syrový šalát…a cítim sa - šťastne a zdravo. Vôbec ma netrápia tí, ktorí si zo mňa uťahujú, že o chvíľu budem taká zelená ako ten šalát, ktorý stále jem :D. Na začiatku mi to liezlo na nervy, ale teraz to už beriem s lalala. VIEM, že som na dobrej ceste, idem si za svojím cielom a som kto som.

Viete, prečo je mať dôležité zadefinované ciele, ktoré chcete dosiahnuť? Pretože keď žiadne nemáte, to je ako keby ste nevedeli kam idete. A je jedno kam sa dostanete, keďže ste ani nevedeli kam chcete ísť. :)

Preto je veľmi dôležité mať zadefinované ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Čo pravdaže nemusí byť také ľahké. Je jednoduché stanoviť si ciele pre jeden týždeň. Avšak o niečom inom je zadefinovať si ciele pre celý život. A tie sú pritom tie najdôležitejšie. Keď viete čo chcete od života a budete na tom pracovať, tak je veľmi veľká šanca, že to od života aj dostanete.

Okrem toho, keď budete mať zadefinované celoživotné ciele, tak bude pre Vás jednoduché zadefinovať si ciele napr. na ďalších päť rokov. Na základe päťročných cieľov, si ľahko zadefinujete tie ročné. Potom mesačné, týždenné a denné. Áno aj denné. Pretože nestačí mať zadefinovaný dlhodobý cieľ, ale treba na tom aj pracovať každý deň a nasledovať Váš plán.

Viem čo chcem. Mám zadefinované celoživotné cieľe (mám ich detailne zapísané, vyvesené, denne prečítané), na základe toho som si zadefinovala ciele dlhodobé aj krátkodobé. A snažím sa podľa nich aj riadiť... každý deň.

“Obraz si vysnívam a potom maľujem svoj sen.“

- Vincent Van Gogh

 Snívajte, malujte - statočne, poctivo a trpezlivo!

Súvisiaci článok:Moje narodeninové ciele 5.4.2012
                             Prečo nemôžete dosiahnuť svoje ciele? 

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára