20. augusta 2012

Zistila som...

Zistila som, že čokoľvek sa stane, akokoľvek zlé sa to zdá - život ide ďalej a zajtra to bude lepšie.
Zistila som, že bez ohľadu na vzťah s rodičmi ti budú chýbať, keď nebudú v tvojom živote.
Zistila som, že zarobiť si na živobytie nieje to isté, ako žiť život.
Zistila som, že niekedy ti dá život druhú šancu.
Zistila som, že by človek nemal ísť s lapačkou v obidvoch rukách. Niekedy musíš byť schopný niečo vrátiť.
Zistila som, že kedykoľvek sa pre niečo rozhodnem srdcom, väčšinou je to správne rozhodnutie.
Zistila som, že keď má človek problémy, nemusí ich mať sám.
Zistila som, že každý deň musí človek natiahnuť ruku a niekoho sa dotknúť. Ľudia potrebujú objatia, alebo len priaťeľské potľapkanie po pleci. 
Zistila som, že sa mám ešte veľa čo učiť. Zistila som, že ľudia zabudnú nato, čo si povedala, čo si urobila, ale nikdy nato, aký mali vedľa teba pocit.



 Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :) 

2 komentáre:

  1. Myslím, že každy kto si prečítal alebo prečíta tento článok tak sa zamyslí nad sebou a svojími činmi

    OdpovedaťOdstrániť