20. marca 2012

Welcome, Jar!

A je to tu! Prvý jarný deň...
6:00 - Jarné, rezké slnko ma jemne budí svojimi lúčmi, pootvorím okno, nadýcham sa čerstvého vzduchu, započúvam sa do veselého štebotu vtákov, a vyberiem sa na svoj prvý "oficiálne" jarný-ranný beh. :o)
Dnes 6 km ľahký výklus...no cítim sa ako batéria :o)


Nádhera! Jar je osviežujúcejšia ako ranná káva, čerstvejšia ako studená sprcha....veselá a inšpirujúca.
Som rada, že je opäť tu a že z nej môžem čerpať: silu, nové nápady, úsmev. 

Po tréningu čas na raňajky:
Hruška, cottage, vlašské orechy (ja mám rada pražené), agave sirup (môže byť nahradený medom), škorica

Mňam, dnes fakt mám dôvod na lalala :D

Prajem krásne jarné dni!

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára