13. mája 2012

Deň matiek

Rastie vo mne túžba... Poďakovať sa. Tak obyčajným, ľudským, prirodzeným spôsobom... Tak, ako dokážem, viem a smiem. Aby bolo dobre... Aby tiež bolo cítiť, že teraz chcem vyjadriť úprimnú vďaku. Tým ľuďom, ktorí mi vstúpili do života a niečo ma naučili. Ale tiež stále učia. Lebo jedni odchádzajú, aby iní smeli prísť... Asi je to všetko o zrelosti, o vnútornom raste, o tom, že sa posúvam ďalej... Píšem stránky knihy života vždy spolu s niekým... S tým, kto má byť práve v tom čase na danom mieste. Teraz a tu. V mojom srdci. Alebo v duši...
 Milí Moji Čitatelia, nezabúdajte na tie najbližšie........ dnes je Deň matiek - či už jej dáte kyticu ruží, natrháte poľné kvety alebo im len poviete, že im ďakujete - určite sa potešia, že ste si spomenuli :)
 
 
Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)
 Be Fit - Be Yourself - Be Happy   
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára