29. mája 2012

Ružový pondelok

Po kúpe mixera,si takmer denne robím rôzne ovocné, ovocno - zeleninové chutné pitivo - smoothie. Mňami! Je to anglická verzia kokteilu z čerstvého ovocia alebo zeleniny. Smoothie je plné vitamínov, je zdravé, neobsahuje konzervanty. Môžete si ho namixovať podľa vlastných predstáv.

Recept na môj milovaný Shrek už poznáte, včera som robila banánovo-jahôdkové smoothie. Riedila som ho acidkom. Bolo výýýýýýýýýborné!

Krásna zdravá výživná bomba!







 Ingrediencie:

- Jahody, hm....veeeeeľa, asi tak 500 g
- 2 zrelé banány
- acidofilné mlieko (samozrejme, môže byť aj mlieko- ryžové, kokosové, ovsené, jogurt, srvátka, čistá voda)
- škorica (môže, ale nemusí byť)

Postup:

6 km ranný beh :D, všetky vybrané suroviny vložte do mixéra, zmixujte, prelejte do pohára a môžete piť. Ak chcete zmeniť konzistenciu smoothie, pridajte jogurt alebo tvaroh.










Večer som mala chuť na megaveľký zeleninový šalát, ta-dááááááááááááááááám:

Kombinácia ružová+zelená = NEODOLATEĽNÁ, ŽEEE? :)

- 1 hlávkový šalát
- čerstvý špenát
- paradajka, paprika, reďkovka, cibuľka, kôpor
- 1/2 mozzarella, ementál
- sušené slivky
- tekvicové semienka
- olivový olej

- zdravý, chrumkavý, lahodný šalát je hip-hop hotový :)







Pozor! Vyzerá to lákavo...vojdete do obchodu a pri pulte si dáte navážiť trochu mrkvovo-ananásového šalátu, alebo čínskeho, či kapustového. Hovoríte si, že ste ušetrili čas s ich prípravou, dokonca ste odolali všetkým majonézovým nástrahám, a tak si na obed či ľahkú večeru doprajete zdravé vitamíny. Omyl.
Hotové zeleninové šaláty sa kupovať neoplatí, pretože v nich ani zďaleka nie je toľko vitamínov, ako by sme očakávali. Zelenina v hotových šalátoch stráca svoje vzácne vitamíny pomerne rýchlo, pretože je skladovaná pri nízkych teplotách a šaláty nie sú na pultoch zakryté, takže pôsobením svetla prichádzajú hlavne o vitamín C.

Nájdite si tých pár minút!!!
Pre tých, čo skutočne chcú dbať o svoje zdravie platí teda aj naďalej, že domáci šalát je neprekonateľný. Stačí niekoľko kúskov zeleniny, zálievka z citrónu, byliniek alebo panenského olivového oleja, a pre svoje zdravie toho spravíte nepomerne viac. A koľko času vám to zaberie? S trochou šikovnosti presne toľko, koľko by ste „zabili“ čakaním v rade pri pokladni v obchode.

Pamätajte si:
Milujem svoje telo a dám mu to najlepšie.

Jeeeeeeej, pri dnešnom rannom behu som prvý krát počula túto pesničku, skvelá motivácia do nového dňa, lalala. Dnes "len" 6 km - nestíhala som viac- , som šťastná že som to zvládla...nepoznám výhovorky....na raňajky čerstvý jablkovo - mrkvovo - cviklový šalát, a šup do práce. Prajem každému kráááásny slnečný deň!

 

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy


2 komentáre: