7. júla 2012

Šálka kávy...

Už niekoľko rokov si bez nej neviem predstaviť život...

Pijem ju rýchlo, často, horúcu, s mliekom a bez cukru. 


Rannú kávu si odpustím len málokedy. Nie som ten typ, ktorý by sa po vynechanej rannej káve triasol a nebol schopný fungovať. Jednoducho milujem voňavé rána v kuchyni  s čerstvou kávou.

Nehovorím tu však o žiadnej "neske" - a žiadne frapuccio capuccio paspuccio caffe late atď.! Milujem kávu! Ale tú ozajstnú, kvalitnú, čerstvú, silnú, pripravenú tak, ako sa má. Pravé espresso, teda na Slovensku treba dodať PICCOLO, je úžasne tmavý nápoj s hustou krémovou penou (tzv.crema), najlepšie akoby tigrovaného vzhľadu. Moje obľúbené je ranné malé presso s mliečkom - pred tréningom  :-) cez deň veľké presso a veeeeľa mlieka. Len škoda, že môžem vypiť jedno, max. dve za deň, viac kofeínu mi nerobí dobre.  

Moja letná verzia... káva, ľad, mlieko.
  Milujem kávu. Jej vôňu, chuť, farbu, prípravu. Zatiaľ si bez nej neviem predstaviť život...

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)


 Be fit - Be Yourself - Be happy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára