10. septembra 2012

Domáce tréningové plány?

Ahojte,

prajete si, aby som tu s Vami zdieľala moje domáce workout (tréningové) zostavy? Ak áno, napíšte mi to do komentov pls, alebo do mailu, prípadne FB: Tímea in motion.

Môj dnešný ranný vyzeral nasledovne..., dala som 3 kolá (keďže dnes mám "oficiálne" odpočinok, haha), chcete aj podrobný popis cvikov? Niektoré už určite poznáte, alebo si ich môžete vygoogliť ešte lepšie je, ak si ich dáte do youtube-u....

Domáci tréning 1.

Pre pokročilých 3 až 5 kôl, pre začiatočníkov 2 kolá (cviky, počet opakovaní si môžte prispôsobiť...)

50 Jumping Jacks


10 Push Ups (kliky) - ja som robila klasické mužské, ale môžte aj ženské:


20 Sit Ups


20 Bicycles


20 Mountain Climbers (ja som dala 50) - vynikajúci cvik na brucho, robte to tak rýchlo ako sa len dá :)


30 sec Plank (ja 50 sec, milujem Plank - Dosku)
- briliantný cvik na brucho!!!


Môj čas, 3 kolá = 14 min


V prípade otázok, píšte, pochválte sa, papa!

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

3 komentáre:

  1. Ahoj ja budem veľmi rada, ak sem budeš dávať svoje workout-y :) a tiež ak budú podrobné, lebo na nejaký čas sa mi skončilo moje stresujúce obdobie, tak tento čas sa chcem konečne začať venovať cvičeniu opäť, lebo za ten čas, čo som necvičila som trochu pribrala, hlavne na brucho..inak mohla by si napísať nejaký článok ako schudnúť hľavne z brucha..viem, že treba schudnúť všade, lebo brucho ide len posledné, ale rada by som si prečítala nejaký článok ako schudnúť práve z brucha a čo najrýchlejšie..pravdaže čo sa týka stravovania aj cvičenia :) ale to len ak by sa ti chcelo a mala si na to čas, tak budem rada :)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj J. :), dakujem za koment, OK, tak bude aj podrobny popis - zatial, a dufam ze coskoro aj videa, zatial ti ale odporucam, pozriet si jednotlive cviky aspon na youtube (preto tie anglicke nazvy), aby si ich vykonavala technicky spravne... Ja denne cvicim doma, kazde rano min 20 minut, tolko casu ma hadam kazdy z nas (samozrejme, kto nema cas,chut, silu...atd rano, moze kedykolvek pocas dna). OK, bude clanok o bruchu, ale velmi dobre hovoris, v pripade pekneho definovaneho brucha strava je nesmierne dolezita...ale nemusis mat hadam tehlicky, staci mat pekne ploche brucho :) Tak dakujem za tip, budem rada ak Ti pomozem...ozvi sa kedykolvek, potesiiii, pekny den, pa! :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, páčia sa jednotlivé cviky, cvičila som pravidelne (5x v týždni) vo Fit curves, ale po operácii kolena som to musela nechať, prosím čim nahradiť cviky, kde sa musí klačať?
    Díky Dada

    OdpovedaťOdstrániť