13. septembra 2012

Jóga - harmónia tela a duše

V poslednej dobe túžim po niečom novom...trápia ma stuhnuté, poskracované svaly na nohách, stuhnutý chrbát a krk (sedavá práca pred počítačom) chcela som vyskúšať niečo pomalšie, kde sa ale tiež zapotím. Nechela by som stratiť na kondičke, chcela by som byť flexibilná, ešte silnejšia a rada by som ďalej rysovala telíčko :) Napadla ma joga, lebo už o nej veľa a všade počúvam, a naozaj kopec fitiek ju zaradilo do svojich rozvrhov.

Tak, dnes ráno som sa vybrala na asthanga jógu, a hneď ma to chytilo...svalovica zajtra zaručená, ale! čo je najpodstatnejšie: bola som milo prekvapená spojitosťou harmónie tela a duše...

Toto nedám - zatiaľ! :D



Vedeli ste, že: Na odstránenie stresu sú veľmi vhodné jednoduché techniky z Taojogy napr. Liečivé zvuky a Vnútorný úsmev..Už len samotný výdych zo srdca na slabiku HA s predstavou ako všetko napätie vydychujeme do Vesmíru má blahodarný vplyv na upokojenie, zbavenie sa netrpezlivosti , napätia atď..denne praktizujem a vrelo doporučujem :-)

 Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)
 

6 komentárov:

  1. na asthanga jogu jdu v uterý, jsem trošku nervozní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)Mna to bolelo, tahalo vsade, som strasne stuhnuta...takze, ked som to zvladla ja, take drevo, tak aj Ty to das :) Aj ja pojdem v utorok, budem na Teba mysliet, spolu to zvladneme, haha, pa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teď dělám podle videí tu http://www.yogajournal.com/fitnesschallenge/weekone_1.html tak snad mi to bude pomáhat jako domácí příprava.. jsem docela ohebná ovšem takové ty věci jako chaturanga vůbec nedávám a padám na bradu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D ja chaturangu dam bez problemov, ale ja mam silnu, mozno preto...zvlastne :) Ale dakujem ti krasne, za to video, budem doma cvicit podla toho, jupi jupi! daj mi v utorok vediet, ze ako ti isla ta asthanga, aj ja dam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten, kto chce cvičiť jogu, mal by sa aj správne stravovať. Ak chce niekto vedieť, ako sa má správne stravovať pri cvičení jogy, nech si prečíta nasledujúci článok, odporúčam. http://www.dietyachudnutie.sk/diety-upravujuce-zivotospravu/dieta-a-joga/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ak chcete vediet, kde a ako sa cvici joga v Bratislave, davam do pozornosti moj blog: www.jogavmeste.sk

    OdpovedaťOdstrániť