16. marca 2012

AK CHCEŠ ZMENIŤ SVET...ZMEŇ SEBA.


Takže, vy si čítate moje príspevky o tom ako dosiahnuť vaše ciele, ako byť zdravý a fit, ako cvičiť, čo, kedy, prečo a koľko jesť (prípadne nejesť), ako byť happy...možno by vás zaujímalo aj to, aká je moja životná filozofia, čo považujem vo svojom živote za podstatné,  čo ma inšpiruje, aká je moja motivácia a ...čo ma absolútne netrápi? :o)

Približne pred piatimi rokmi som sa rozhodla zmeniť svoj celý život a dopriať si iba to najlepšie. Moja nová stratégia bola: žiť zdravo, myslieť pozitívne, jesť zdravo, pravidelne športovať  - a urobiť z toho súčasť môjho životného štýlu, a nielen zbierku dočasných pravidiel. Postupne som si vytvorila vlastný životný štýl, priestor na relax, stravovacie a športové návyky.

Nebolo to vôbec ľahké, verte mi :) Túžila som po zmene, ale mala som strach niečo zmenit... Spočiatku som si myslela, že zmena znamená zmeniť niečo okolo mňa alebo na sebe. Zmena bydliska, účesu, štúdia, partnera či priateľov, postavy či telefónu…zlyhala som. Postupne, krok za krokom som si uvedomila, že v prvom rade je potrebná vnútorná zmena, zmena doterajších postojov, názorov, prístupov či myšlienok.  Vybrala som si dlhodobú, pozitívnu zmenu, nie krátkodobé, prechodné, povrchné riešenia. Za každým životným úspechom je oveľa viac ako sa na prvý pohľad možno zdá: odhodlanie, prekážky, tvrdá práca ...avšak, to najpodstatnejšie je odvaha sledovať svoje vášne, svoje sny. Uvedomila som si, že každá zmena, ktorú chceme uskutočniť, sa najskôr udeje v našej mysli, v našej najhlbšej podstate!

AK CHCEŠ ZMENIŤ SVET...ZMEŇ SEBA.


Za posledné roky som toho stihla celkom veľa dokončiť, dosiahnuť, urobiť (taktiež som stihla veľmi veľa zlyhať), no a na tejto ceste som sa stihla aj niečo naučiť...resp. učim sa stále a denne, rada hľadám odpovede na zložité otázky, aby som mala o čom zmysluplne blogovať. :) 
Kým nezačneme pracovať na sebe, nemáme právo meniť iných a hovoriť, poradiť „ako“, keď sme ten spôsob sami nenašli.  
Myslím si, že ukázať seba ako príklad, je ten najlepší spôsob motivácie. Čo je moja najväčšia motivácia na ceste za svojimi cieľmi? Túžba naplniť ich a vytýčiť si hneď nový cieľ, preto sa nebojím neustále snívať, konať, veriť si a myslieť pri tom všetkom pozitívne ... a nebojím sa ísť "inou cestou". :)
Nie som dokonalá...ani nechcem byť dokonalou, aj ja mám svoje zlé dni, zlozvyky, zlyhania - je to úplne v poriadku, život treba žiť naplno a šťastne...a netreba ho brať príliš vážne,  pre mňa to najpodstatnejšie je byť sama sebou, lalala. :)

 ...že čo je mojím najnovším cieľom? Prostredníctvom svojho blogu motivovať a inširovať čo najviac ľudí aby boli aktívni pri plnení svojich snov.

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára