22. apríla 2012

Eco-Ezo-Bio Praha

Milí Moji Fit Čitatelia :),

som späť z Prahy!! Svieža, nabitá, plná elánu a pozitívnej energie, motivovaná...a hlavne, šťastná, zdravá, pokojná aj spokojná a silne presvedčená, že som na dobrej ceste.  Bolo to fakt SUPER, videla som veľa nových vecí, ľudí! Mám pre Vás kopu užitočného materiálu (asi tak 5 kg, hahaha, lalala), aj nejaké fotky, takže sledujte moje príspevky, budem Vás informovať o všetkom: mám čo písať a zdielať, budem to robiť s radosťou a vášňou, máte sa na čo tešiť. :)

Praha ma už zase očarila so svojou nádhernou a jedinečnou atmosférou...ledva-ledva ma pustila domov. :o) Špeciálna vďaka patrí mojím dvom, najlepším a najzábavnejším pražským hostiteľom, aj za fenomenálne gurmánske zážitky!!! ;)

Pražské čaro :)
 P.S. : Po takmer dvojtýždňovej pauze sa nesmierne teším na pondelkový bratislavský ranný beh! He-hej!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára