28. apríla 2012

Atmoška Miletička Zeleninka :)


Do ucha mi hral Bono:Pride...:)
Veľmi rada chodievam na trhovisko hlavne v sobotu, keď sú tam všetky tie krásne farby a vône ovocia, zeleniny, záplava kvetov, balkónových letničiek…aaaaaaaaaaaaach – zeleninové trhy, tržnice - to je moje! :) 
Mám málo rúk a málo tašiek, keď idem na “nákupnú exkurziu” : neodolám zelenine, ovociu a skončím pri syroch, kvetoch…a sušených plodoch...idem domov ako vysmiaty vianočný stromček. :o)

A čo najviac milujem: pozorovať trhovníkov, keď vykladajú tovar a mondokujú slovenskou maďarčinou: "Ďuri kápusta meni?"... a každý sa snaží vyložiť tovar najkrajšie aby čo najskôr predal a utekal domov, haha.

A dnes - dala som si záväzok, že všade budem nosiť foťák a s dovolením predavačov -  divili sa, a zároveň sa potešili že ich tovar zaujal a usmievali sa akoby ich brala ,,télka,, - si fotila Farby, Tvary, Vône, Chute, ktoré predávajú. Neulovila som len plnú tašku voňavej jari, ale aj pár fotiek...

Bez špenátu nikdy neodídem!
Jahôdka a jej kamaráti.

Cibuľka je základ.



Kytica bio maslovka :)

Šalátik, hned by som ťa zjedla...
Červená je moja.
Fungujem na banán - víkendová porcia...
...
A teraz šup-šup na bike! Užite si Slnko, milujem slnečné dni! Papa :)


Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

3 komentáre:

  1. Jaj de nezni ezeket a kepeket:) csodalatos vagy!!! Egeszseges, friss, es tokeletes!!! ;) es a pride a fuleidben;))) mar csak en hianyzok a masik oldaladrol a retek utan:)
    Viki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Igen, TE!!! nagyon szeretem a zoldsegpiacot :o)Jaj, ugy szeretlek, kar hogy nem vagy kozelebb jarnank egyutt piacozni, fozni...koncertre, parkba a gyerekekkel... :o)))

      Odstrániť
  2. En is imadom,hidd el..a legnagyobb oromom,ha zoldseget megyek venni..az a sok szines friss zoldseg, illatoznak... szinte boldogit,ha veszek, es otthon kipakolom...de mielott beteszem a retket a hutobe, lepucolom, megmosom, mocskossan semmit;)))Nalunk is sok a banan amugy... minden reggel muslizek, banant bele es kokusztejet:)Es amugy itt a spenoto salatanak eszik, mar kiprobaltam,es jo:) szoktam juiceba is:) szeretlek

    OdpovedaťOdstrániť