14. apríla 2012

Parkour


Parkour Generations : Go Girls in London!

Tento šport ma nesmierne fascinuje. Krása. Sila, vytrvalosť, rýchlosť, nebezpečenstvo, adrenalín...

Jaaaaaaaaaaaaj, ryža mi troošku prihorela a na panvici som si popálila prst "ááu". No, nie každý deň je ideálny, ale nenechám sa rozladiť, lalala...život je jedna veľká sranda, kto sa zasmeje najlepšie? :o)
Prezraďte, čo vás naposledy vytočilo. :D

Deň pred Devínom, poctivo papám banány (moje palivo), ale - ak chcem byť úprimná - nejaká som nesvoja, zvláštne vnútorné napätie. Asi len počasko a do rána to prejde, dúfam. Určite. ÁNO! ;)

Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)
Be Fit - Be Yourself - Be Happy

2 komentáre:

  1. Jj, ale mala som aj lepsie video, toto nie je moje najoblubenejsie...pohladam, postnem, specially for you ;)

    OdpovedaťOdstrániť