2. mája 2012

Môj druhý domov: Victory Fitness

Hľadáte novovybudované fitness centrum v pohodlných priestoroch so špičkovým vybavením a profesionálnym personálom?

Dovoľte mi, aby som Vám predstavila môj druhý domov,  jedno z najmodernejších a najlepšie vybavených fitness centier v Bratislave: Victory Fitness..

Victory Fitness sa nachádza na Košickej ulici 49, so skúsenými ľuďmi a s najmodernejším tréningovým vybavením. Dovolím si tvrdiť – a to bez najmenšej známky akejkoľvek zaujatosti - , že je to nadpriemerné fitko, kde fakt aj dostanete nadštandard (a kto ma osobne pozná, určite vie, aká som náročná a prísna!).
Super kardio zóna s veľkými plazmami, zóna voľných váh, kesier zóna, zóna funkčného tréningu, široký sortiment cvičebných pomôcok (kettlebely, vipr, reťaze, trx, expander, gymnastické kruhy atď.)…no treba to vidieť, a hlavne VYSKÚŠAŤ ;) Po celom fitku sú zrkadlá, čo je pri cvičení z hľadiska správneho prevedenia cvikov perfektné (aj motivujúce… :P).

Kardio zóna: beh, bike, veslo, stepper, airdyne...


Keisser express zone
Zóna voľných váh
Je tam stále čisto a poriadok. Pre ženy: majú tu také kvalitné fény, že som z nich bola šokovaná, haha, po poctive odmakanom tréningu sú moje vlasy raz-dva vysušené, žiadny problém, konečne! Victory je plne klimatizované, takže si radosť z cvičenia budete môcť vychutnať aj počas horúcich letných dní. Dokonca! Pripravuje sa aj outdoorovy fitness priestor pre trx lana, ketlebelly a mnoho iného, už čoskoro....can't wait!
Kvalitné fény
K tomu všetkému patrí team profesionálnych, skúsených inštruktorov a trénerov, ktorí Vám ochotne poradia. Personál vždy pohotový, s dobrou náladou, vždy skvelá atmosféra a hudba.

Keď som tam bola prvý krát, personál – jeden z trénerov - mi veľmi ochotne ukázal celý priestor fitka, šatne, sprchy a vysvetlil mi podmienky členstva resp. možnosti špeciálnych tréningových programov. Mala som veľmi dobrý pocit z celého stretnutia,vyzeral veľmi reprezentatívne a presvedčivo, vedel o čom rozpráva.
Recepcia, TRX zone

Musím uznať, že sa tu - napriek môjmu bývalému negatívnemu postoju k fitnesscentrám - veľmi dobre cítim, a to hneď od začiatku...a samozrejme vrelo toto fitnesscentrum všetkým odporúčam. Vidíme sa vo Victory Fitness?! ;)
Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

2 komentáre:

  1. Hello! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.

    Is it very difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking
    about setting up my own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Thank you

    Here is my website: cardssharing.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, marvelous blog layout! How lengthy have you been running
    a blog for? you made running a blog look easy. The entire look of
    your web site is great, let alone the content material!

    Visit my homepage ... Best Cccamserver

    OdpovedaťOdstrániť